Jump to content

Mercury lanserer nye V8 outboards (18. Mai - 2018)

krabbelars

Recommended Posts

chn320 skrev 44 minutter siden:

Tydeligvis:wink:

Finner bare positive og store taler om denne. 

Uansett, hadde vært gøy å høre om inntrykk til noen som har fått prøvd motoren litt. Eller kanskje det er litt for tidlig å høste erfaringer herfra.

Teerex: Ser du er en tilhenger av mercury. Har du noe tanker om V8 maskinen? 

Jeg har hatt alle merker unntatt Yamaha, og alle funker stort sett greit etter min erfaring iallefall. 

Men Mercury har nok de senere år dratt noe fra konkurrentene generelt sett. Eller iallefall hentet dem inn og vel så det.

Spesielt i området 80-300 hk med de nye generasjoner R4, V6 og V8.

V8-maskinen må jo være en drøm, og litt artig at den finnes i så mange varianter. Verado, SeaPro, standard og ProXS. Noe for enhver smak altså. Og så Racing-utgavene da, inkl. 450R.

Hadde sikkert vært kjekt med et par 250 hk V8-maskiner på hekken av min gamle Windy 27, men tror jeg fortsetter planene med innenbords diesel der inntil videre.

Men hadde jeg vært ute i markedet etter båt/motor med 200-300 hk så hadde det nok garantert blitt en V6 eller V8 fra Mercury. Bare lyden av V8'eren er jo verd pengene :giggle:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...