Ole Peder Startet 22.Mai.2018 Del på Facebook Startet 22.Mai.2018 Har nettop skaffet meg en Marex 280 fra 1996. Fulgte ikke med noen brukerhåndbok. Noen som har en kopi? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Mai.2018 Del på Facebook Svart 22.Mai.2018 Hehe, må svare i denne tråden også, da.. Velkommen på forumet, Ole Peder. Jeg kan ikke hjelpe med brukerhåndbok, men kjenne båten ganske godt. Det er det flere her inne som gjør, så bare spør i vei om ting du lurer på. Det er vel manualen på motoren din som er det viktigste kanskje ? Den ligger sikkert på nett og kan lastes ned. Men lykke til med super båt. Enkel å kjøre, rimelig i drift og lett å vedlikeholde. Sitér dette innlegget Link to post
Ole Peder Svart 22.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2018 Takk, motoren vet jeg at finnes på nett, tenkte mer på alt det andre tekniske. Liker å ha kontroll på det.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.