Tyrinn Startet 22.Mai.2018 Del på Facebook Startet 22.Mai.2018 Hei! Nettopp kjøpt ny båt som jeg er veldig fornøyd med. Den er i ganske så god stand, men den trenger litt pleie når det gjelder interiøret. Har kommet en god vei, og det eneste som mangler er en ny styrekonsoll og et nytt ratt. Ang rattet lurte jeg på om noen har noen tips eller tanker rundt det å bruke et kult men billig bilratt kjøpt på nettet. Det hadde helt klart sett best ut, også er de båtrattene så dyre... det eneste er hvordan jeg skulle ha løst det med montering på det festet som er standard på teleflex styringer(se bilde)? Har sett adaptere men de er jo dyrere enn rattet i seg selv. Takk på forhånd, hilsen gutt med ny Hurrycane 470:) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Mai.2018 Del på Facebook Svart 22.Mai.2018 Glem det. Kjøp et ratt som passer heller. Husk at bilratt er for innebruk, båtratt for utebruk. Ikke lag problemer for deg selv?. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.