Kenneth75 Startet 23.Mai.2018 Del på Facebook Startet 23.Mai.2018 Hei. Jeg skal registrere båten min i skipsregistret. Trenger i den forbindelse tips til hvordan man skal merke båten. Merket skal være frest, kjørnet, sveiset eller innhugget i skroget. Det enkleste i en båt i glassfiber er vel kanskje å kjørne det i skroget med en rissepenn e.l.? Noen som har noen gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 23.Mai.2018 Del på Facebook Svart 23.Mai.2018 Hei! Her er oppskriften https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2002-06-27-754/§9#§9 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Geir Kallevik Svart 23.Mai.2018 Del på Facebook Svart 23.Mai.2018 Eller så kan du male det på egnet plass for så og legge epoxy over Sitér dette innlegget Link to post
M/B Bianca Svart 23.Mai.2018 Del på Facebook Svart 23.Mai.2018 På min båt er det nummeret frest ut på toppen av en stringer i skottet bak akterbenken. Stringeren er grå, og det utfreste nummeret er malt svart. Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 23.Mai.2018 Del på Facebook Svart 23.Mai.2018 Slik gjorde jeg det (skott i stuverom). Fant typer i passe størrelse, skrev ut, klistret på skottet og hugget ut med huggjern. Tilslutt pensel og lakk. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.