Sjøholken Svart 26.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2018 Endelig på plass! Klokken seks var vi ferdig fortøyd! En fantastisk tur!! Skal legge ut noen flere bilder og videoer etter å ha redigert dem litt ned i størrelse Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2018 To flotte fartøy!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Sjøholken Svart 2.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 @Erikdahvis jeg fikk det til, så ligger det en gif her av motoren på tomgang ved ca 10000rpm, for lading av batteribank. Motoren er den Detroit Diesel 8V71, ikke en anelse sot i eksosen. Jeg har jobbet MYE med dieselmotorer, men aldri vært vært i nærheten av noen så rentbrennende som denne! Helt utrolig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.