Maika Startet 23.Mai.2018 Del på Facebook Startet 23.Mai.2018 Jeg har to VP S120-drev med tre foldeblader på hver. Disse er nummerert fra 1-3. Jeg har ikke lagt merke til det tidligere. Betyr det kanskje at det står tilsvarende nummer på drevet og at de skal monteres deretter? Sitér dette innlegget Link to post
Miranda2 Svart 23.Mai.2018 Del på Facebook Svart 23.Mai.2018 Helt riktig. På grunn av balanseringen. Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 23.Mai.2018 Del på Facebook Svart 23.Mai.2018 Ja, står nr i selve hodet (eller hva det heter også). Ikke blande bladene mellom dreva da. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 23.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2018 Miranda2 skrev 50 minutter siden: Helt riktig. På grunn av balanseringen. Takker! Rart jeg ikke har sett det før, og kan inne huske å ha sett noe om det i insruksjonsboka heller. Bigmac skrev 4 minutter siden: Ja, står nr i selve hodet (eller hva det heter også). Ikke blande bladene mellom dreva da. Hehe, forrige eier hadde ikke blandet, men byttet om, noe som ga fart bakover når gassen ble dyttet framover og motsatt:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.