klikk Startet 1.August.2005 Link til dette innlegget Startet 1.August.2005 Har leita meg blind i tidligere postinger. Kan noen gi en rask oppsummering? Min GPS støtter WAAS. Kan den da motta EGNOS signaler i Norge? Fungerer Egnos i Norge nå? Sitér dette innlegget Link to post
Gringol Svart 1.August.2005 Link til dette innlegget Svart 1.August.2005 Hallo Den skal da fungere for engos også Engos ser det ut til at det drøyer ennå 1 år til den blir stabil, noen får det inn av og til, har aldrig selv fått det inn MVH Gringol Sitér dette innlegget MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
Fjordutsikt Svart 1.August.2005 Link til dette innlegget Svart 1.August.2005 Jeg har fått inn Egnos i sommer (hver gang jeg sjekket) men jeg kan ikke si at jeg fulgte med hvor stabilt det var. Det var i området Langesundsfjorden - Lyngør. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.August.2005 Link til dette innlegget Svart 1.August.2005 tidligere emne om saken finner du her http://www.baatplassen.no/i/index.php?show...c=13855&hl=waas eller du kan legge deg på åpent forum og klikk søk skriv waas i feltet og masse tidligere stoff om emnet kommer frem Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
klikk Svart 1.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2005 (redigert) Takk for alle svar!! Har fått en ny GPS med WAAS, men fikk ingen indikasjon på at den mottar WAAS/Egnos. Får vente å se. Redigert 1.August.2005 av klikk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.