klikk Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Har leita meg blind i tidligere postinger. Kan noen gi en rask oppsummering? Min GPS støtter WAAS. Kan den da motta EGNOS signaler i Norge? Fungerer Egnos i Norge nå? Quote Link to post
Gringol Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Hallo Den skal da fungere for engos også Engos ser det ut til at det drøyer ennå 1 år til den blir stabil, noen får det inn av og til, har aldrig selv fått det inn MVH Gringol Quote MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
Fjordutsikt Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Jeg har fått inn Egnos i sommer (hver gang jeg sjekket) men jeg kan ikke si at jeg fulgte med hvor stabilt det var. Det var i området Langesundsfjorden - Lyngør. Quote Link to post
LALUNA II Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 tidligere emne om saken finner du her http://www.baatplassen.no/i/index.php?show...c=13855&hl=waas eller du kan legge deg på åpent forum og klikk søk skriv waas i feltet og masse tidligere stoff om emnet kommer frem Quote Ha en flott dag på sjøen med gode venner Pensjonist Link to post
klikk Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 (edited) Takk for alle svar!! Har fått en ny GPS med WAAS, men fikk ingen indikasjon på at den mottar WAAS/Egnos. Får vente å se. Edited August 1, 2005 by klikk (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts