Jump to content

Gib Sea 21: noen som vet om dette er en ok båt?


hansiver

Recommended Posts

Etter å ha vært uten båt siden august i fjor er nå abstinensen stor, og siden jeg er etter en kort periode som arbeidsløs nå er tilbake i fastjobb er det på tide og bruke penger på båt igjen. Etter å ha hatt motorbåt bestandig har jeg etter å ha vært mannskap på noen turer lyst til å prøve meg med en seilbåt, har ikke tenkt å legge lista høyt, kom over denne ( Får ikke til å poste linken her, men takk til "bastard " som har gjort det for meg)

Er det noen som vet om det er noe å satse på?

Redigert av hansiver (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kjenner ikkje båten noko særleg.

Dersom du tar ein grundig gjennomgang av båten, sjekkar at det tekniske/ motoren fungerar, ser over seila at dei er OK så kan eg ikkje forstå anna enn at dette må vere eit grei båt til ein gunstig pris!

 

NB! Sjekk kjølen og senkemekanismen for denne grundig.

 

Lukke til

Link to post
Share on other sites

"Eldre" GibSea finnes det ikke spesielt mange av her på berget. Båter med senkekjøl er det heller ikke flust av. Hadde selv en GibSea 28 fra 1982, og var strålende fornøyd med den helt til noen tente på.. :cryin: Løsningene var gjennomtenkte, seilte brukbart og hadde gjennomgående god standard og kvalitet. En båt til 35000.. Tja hvor mye kan man bomme? Har også hatt en Firling (24 fot) til samme pris. Hadde det mye moro med den, tror du vil kunne få det samme med denne. Og du får igjen det du gir for den når den dag kommer.

 

Sjekk seilene og alderen på disse.

 

Pero.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...