ronbirke Startet 27.Mai.2018 Del på Facebook Startet 27.Mai.2018 Har bannet og svertet noen timer nå!! Prøver å få ut dieseltanken for rengjøring, men den sitter bom fast.. ror staket går igjennom tanken, og jeg har løsnet den store rorhylse-mutteren som sitter over gjennomføringen.. men den vil fortsatt ikke ut... noen som sitter på fasiten? Jeg er desperat! På bildet ser du tankgjennomføringen. På forhånd mange takk :)) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 27.Mai.2018 Del på Facebook Svart 27.Mai.2018 Den er festet med flere bolter enn avbildet vet jeg, hadde maken tank. Sitér dette innlegget Link to post
ronbirke Svart 27.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2018 Hei. Takk for svar. Men jeg har skrudd ut alle bolter rundt hele tanken samt tatt av slangene. Så alt på toppen og rundt tanken. Men lurte på hvordan den henger i midten. Er det kun i rorgjennomføringen og den mutteren på toppen, eller er det noe under og? Sitér dette innlegget Link to post
ronbirke Svart 27.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2018 M/S AIOLOS skrev 32 minutter siden: Den er festet med flere bolter enn avbildet vet jeg, hadde maken tank. Hei. Takk for svar. Men jeg har skrudd ut alle bolter rundt hele tanken samt tatt av slangene. Så alt på toppen og rundt tanken. Men lurte på hvordan den henger i midten. Er det kun i rorgjennomføringen og den mutteren på toppen, eller er det noe under og? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 27.Mai.2018 Del på Facebook Svart 27.Mai.2018 (redigert) Meld deg inn i Nidelvklubben på Facebook. Der får du sikkert svar. Eller kontakt Nilsen båtbyggeri i Arendal som har greie på Nidelv og har deler til båtene. kk Redigert 27.Mai.2018 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ronbirke Svart 28.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Noen her burde da hvite hvordan dette gjøres? Er vel norges mest solgte 24foter, så noen har vel rått ut tanken før på dem? Sitér dette innlegget Link to post
ronbirke Svart 28.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Var å snakka med de på nilsens båtbyggeri, og jeg hadde visst løsnet alt jeg skulle... Men allikavel sitter den dønn fast.. så jeg ga Beng, og kappa hull i tanken, så får jeg heller lage ett mannlokk etterpå.. case closed.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.