Torsen67 Startet 28.Mai.2018 Del på Facebook Startet 28.Mai.2018 Hei Fikk tilbud om en premie på 3800,-. (Pantaenius) Er ikke dette litt stivt for en 24 fots båt fra 1982? Motor er riktig nok en Volvo Penta D2-55a. Verdi på båt er nok maks 75000,-. Hva tenker dere? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Jeg tror det har mest å si hvor du har båten liggende i hjemmehavn. Sjekk hva de skal ha om du flytter den ut av byen. 75K virker fornuftig synes jeg, siden den har nyere motor. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 28.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Lokasjon av båtplass ble faktisk ikke nevnt. Men kanskje de tar min adresse som utgangspunkt? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Ja, jeg har min i Østfold, og det gjorde stort utslag. Sitér dette innlegget Link to post
Gutenberg Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Torsen67 skrev for 9 timer siden: Lokasjon av båtplass ble faktisk ikke nevnt. Men kanskje de tar min adresse som utgangspunkt? Båtens hjemmehavn har betydning for risikoberegning av båtforsikring. I tillegg til båttype, maksfart og forsikringssum selvfølgelig. Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Med eller uten kasko, samt størtelse på egenandel, påvirker pris. Du skriver ingenting om det - da blir det nesten umulig å synse om prisen virker ok eller ei. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Er vel bare å ta noen av de kalkulatorene som ligger på ett for å sjekke? kk Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 29.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2018 Har spørt de om pris hvis egenandel settes til feks 2500,-. Tror de skjønner at båten ikke går fort når jeg opplyser at det er en snekke på 24 fot med 55 hk. "Noen av fordelene ved å forsikre båten i PANTAENIUS: - Avtalt forsikringssum uten noen form for diskusjon - Vi erstatter gammelt med nytt uten avskrivninger - Kr 0,- i egenandel ved: • Totalskade • Brann • Lynnedslag • Tap eller skade på personlig løsøre • Inspeksjon/løft etter grunnstøtning uansett om man finner skade eller ei • Transportskade • Innbrudd • Dersom ditt fortøyde eller oppankrede fartøy påseiles av 3. part som har skyld i hendelsen - Sjøassistanse / slep (dekker inntil NOK 90.000)" Sitér dette innlegget Link to post
Gutenberg Svart 5.Juni.2018 Del på Facebook Svart 5.Juni.2018 Vel, med forbehold, så synes jeg denne prisen virker noe i overkant med snekke fra 82 på 24 fot verdi kr 75k og maksfart ca 10 knop? og hjemmehavn Oslo. Lav egenandel og bortfall av egenandel vil jo nødvendigvis gjøre at premien øker. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.Juni.2018 Del på Facebook Svart 5.Juni.2018 Sjekk Gjensidige. Jeg betaler vel ca en tredjedel av det du gjør, med høyere verdi. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dalton Svart 6.Juni.2018 Del på Facebook Svart 6.Juni.2018 index skrev for 8 timer siden: Sjekk Gjensidige. Jeg betaler vel ca en tredjedel av det du gjør, med høyere verdi. Støtter den, Index. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Timmeeh Svart 6.Juni.2018 Del på Facebook Svart 6.Juni.2018 Jepp, gjensidige er greie. De var vel også det eneste selskapet som ga meg kasko på min 1975 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.