Muhammed Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 I Norge er finn.no og autoDB.no de mest brukte annonseplasser, og de beste, Hva er de beste i Sverige og Danmark? Quote Link to post
Brum Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Hei! Hvis du ser på Maritim Start sine sider har de en del linker til norske og utenlandske sider. Når jeg er ser etter båter i Sverige, begynner jeg alltid på www.blocket.se Forøvrig ligger det også linker på Havna.com og Seilas.no hvis jeg ikke tar helt feil. Lykke til Quote Link to post
Coronet27 Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 (edited) Har vært innom havgapet og der ser jeg mange fra Sverige bla www.blocket.se. Tror ikke det er bare for båt , men også andre ting? Edited September 7, 2005 by Coronet27 (see edit history) Quote Link to post
Jon-Kåre Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 blocket er vel svergies svar på finn.no eller omvendt Quote Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
M/S Bastard Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 i Danmark har du Den blå avis Quote Link to post
Recommended Posts