AndersRE Startet 29.Mai.2018 Del på Facebook Startet 29.Mai.2018 Hei Jeg leiter etter ny kontrollkabel til volvo penta 280sp Kabelen er 596cm, står ingenting på kabelen og jeg finner ikke ut hvilken type dette er? (brun kabel) Sitér dette innlegget Link to post
Capt.Yorgoz Svart 29.Mai.2018 Del på Facebook Svart 29.Mai.2018 Biltema selger gass/gear som passer min penta med 280 drev. Sitér dette innlegget Link to post
AndersRE Svart 29.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2018 Ok, Har leita gjennon biltema.no men finner ingenting? Sitér dette innlegget Link to post
Guzzi Svart 31.Mai.2018 Del på Facebook Svart 31.Mai.2018 (redigert) Jeg monterte denne for en uke siden på gassen til min Volvo. Den tror jeg skal passe på drevet også. Går mye lettere enn Volvos originale brune. Multiflex oppgir lengde i fot, så da skal du nok ha 20 fot (6,1 meter). https://www.maritim.no/multiflex-edge-kontrollkabel-eec-133#.WxAS0kxuKUk Redigert 31.Mai.2018 av Guzzi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.