brrr111 Startet 30.Mai.2018 Del på Facebook Startet 30.Mai.2018 Hei forum, Er det noen som vet om man får tak ekstra pute til wasper 565 slik at man får en solseng i baugen? Mvh 2mas Sitér dette innlegget Link to post
AVNa437 Svart 30.Mai.2018 Del på Facebook Svart 30.Mai.2018 Lurte på det samme, veldig fin båt men savner en solseng foran vurdere å kjøpe om det finnes en mulighet til å få tak i puter som passer. Sitér dette innlegget Link to post
brrr111 Svart 31.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2018 jeg har googlet meg halv ihjel og har ikke funnet noe. Nå ser jeg på muligheten til å skru noen lister av hardplast ned i skroget for så å tilpasse en finerplate el. lign. Samboer kan sy puter. Sitér dette innlegget Link to post
Gutenberg Svart 31.Mai.2018 Del på Facebook Svart 31.Mai.2018 Har du rett og slett forsøkt å ringe Askeladden da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.