Jump to content

Bonito 15 fot fra New Zealand. Noen som vet noe om dette merket ?

Eriksendrul

Recommended Posts

Jeg skal kjøpe en Bonito, Det er en 15 fots båt som Originalt ble bygget på New Zealand fra 70 til 90 tallet, Etter dette la firmaet ned og Bonito ble så startet opp igjen i Australia for rundt 10 år siden.

Jeg har prøvd og sende mail til Bonito boats med bilde av den jeg skal kjøpe men har ikke fått noe svar.

Så er det noen kyndige personer her som kan fortelle meg noe om båten eller om denne type båt generelt? Eneste erfaringer med båt fra min side er noen mindre Terhi og With båter + en 15 fots Lasse båt. Jeg har kjørt båt hele livet men aldri hatt noe i dette "kaliberet".

Denne jeg ser på nå er en helt annet type, Mer som en Speedbåt i formen, Den har Vindskjerm med glass som er rammet enkeltvis og er lett å bytte, Det er plass til 2 personer foran vindskjermen og opp til 4 bak. Båten har forøvrig El start, El tilt og en 60 HK Evinrude fra 1993 medfølger.

1527695871165.JPEG.24635e8dae12a37583f052b12b0e15c4.JPEG

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...