reisa_mann Startet 2.August.2005 Del på Facebook Startet 2.August.2005 er det noen som kan fortelle hvor jeg kan finne en omformer fra 12 -24 volt? Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 2.August.2005 Del på Facebook Svart 2.August.2005 (redigert) er det noen som kan fortelle hvor jeg kan finne en omformer fra 12 -24 volt? hvor mye effekt skal den tåle? clas ohlson har en som klarer 70 watt til 400,- (varenr 32-5502). barx Redigert 2.August.2005 av barx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grunna Svart 3.August.2005 Del på Facebook Svart 3.August.2005 De har også en som klarer 150 watt, hvis jeg ikke husker helt feil. Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
reisa_mann Svart 3.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2005 skal sjekke hvor mye strøm plottern bruker. skal ringe clas olson Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 3.August.2005 Del på Facebook Svart 3.August.2005 skal sjekke hvor mye strøm plottern bruker. skal ringe clas olson <{POST_SNAPBACK}> Hvis det er strøm til en kartplotter, er det ingen problem - jeg har samme og jeg kjører en gammel IBM 600E LapTop som bruker ca. 3,5 amp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.