Torsen67 Startet 4.Juni.2018 Del på Facebook Startet 4.Juni.2018 Når jeg bruker utedusjen akter, så glemmer jeg ofte å skru av pumpa. Denne står da og drar strøm over tid. Er det mulig å koble på en alarm på denne som begynner å pipe etter noen minutter? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Pumpa dra ikke strøm uten at den går.. så skal være helt unødvendig å montere alarm. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Altså, jeg må skru på pumpa, så gå bak og dusje, så skru av pumpa igjen. Hvis jeg ikke gjør dette så vil den stå på. Har ingen bryter i selve dusjen. Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Ferskvannspumper har normalt trykkbryter, så enten mangler du trykkbryter eller så lekker anlegget. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Kjøpte en pumpe jeg bare koblet til strøm med en av/på-bryter. Er en membranpumpe som gir 12 l/m. Tror ikke denne er utstyrt med noe som helst av finesser til ca en tusing. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 For eks koster biltema trykkvannspumpe med bryter 629kr 11,5 liter i minuttet god pumpe.stopper når du er ferdig med dusjen Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Finnes det tidsbryter? Slik som på kaffetrakter.... Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Too Much Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Da skal du vel ha en trykkbryter, det finner du nok på ebay for en hundrings eller mindre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.