Bavaria 27 Startet 5.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2018 Hei Har Bavaria 27 Sport. Har totalt 4 batterier, er litt usikker på hva som er hva. Har to batterier som er seriekoblet babord side + et som står alene, har også et ved varmtvannstank styrbord. Noen som kan si meg hva som er forbruk og start ?? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 5.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2018 (redigert) Kjenner ikke båten din, men har du prøvd å følge kablene? Eventuelt kan du koble vekk en pol på batteri og se hva du mister strømmen til. Du sier at 2 batterier er seriekoblet? Er du sikker på at de ikke er parallell koblet? Er de seriekoblet så har du 24V ombord, noe jeg egentlig betviler. Bilder pleier også å hjelpe veldig mye. Ut fra beskrivelsen din så er det særdeles vanskelig å si hva som er hva. Redigert 5.Juni.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria 27 Svart 5.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2018 he he stemmer det de er parallell koblet, må nok koble bort minus på alle og sjekke hva som virker en og en :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 5.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2018 Skal man tippe så antar jeg at de to som er paralellkoblet et forbruk, det ene som står sammen med dem er start mens det ved varmtvannstank - thruster? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.