terjeki Startet 5.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2018 (redigert) Hei Har over vinteren plutselig fått en feilmelding på Multisensor (fart/dybde/temp). Denne sensoren er rådyr (6000,-) og lurer på om noen har erfaring med at en slik kan repareres eller resettes? Det er dybdemåling som er det viktigste å få igang. Tenkte at en feil på fartsmåler kanskje "sperrer" multisensoren og at den må resettes eller programmeres på en eller annen måte. Nysgjerrig på om noen hadde kjennskap til dette :-) Redigert 5.Juni.2018 av terjeki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kizza1 Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Løste dette seg for deg? Jeg har en lik multisensor jeg ikke får kontakt med. Den dukker altså ikke opp i evc. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 15.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2020 Samme problem hos meg. I år får jeg ikke opp noe informasjon om vanntemp, dybde, og "speedometeret" virker ikke. Det er jo denne giveren som styrer alle disse tre funksjonene. Antar vel da at giveren er gåen. Noen som vet om denne er koblet inn i EVC boksen, eller om den går rett opp til instrumentet på dashbordet ? Fikk noen av dere orden på dette terjeki og kizza1? Sitér dette innlegget Link to post
Kizza1 Svart 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 den går i en aux splittkabel for mulighet til å koble innpå interseptor. deretter til enda en splittkabel og så går den inn på motor. og derfra til gasshendel. jeg har prøvd litt forskjellig koblinger, og tatt autokonfigurering etter de forskjellige koblingene, men systemet finner ikke sensor i det hele tatt. teller på kronestykkene om jeg skal kjøpe en ny sensor for å slippe en time med feilsøking på verksted, for så å få beskjed om å kjøpe ny. dyrt er det uansett.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.