sgullak Startet 5.Juni.2018 Del på Facebook Startet 5.Juni.2018 Jeg har problemer med baupropellen min. Hører motoren går men propellen går ikke rundt. Har sett litt på sprengskisser men finner egentlig ikke ut hvor bryte bolten sitter. Må man ha opp båten eller er dette mulig å gjøre imens båten ligger på vannet. Eventuelt er det 2 brytebolter. En på tørr side å en på våt ved propellen? Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Baupropell. QL BP300". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 5.Juni.2018 Del på Facebook Svart 5.Juni.2018 Ser ut til at pinnen sitter på innsiden av propellen. Kan gjøres i vannet, men pass på å ikke miste noe. Side 8, del 22: http://www.marinepartsexpress.com/VP_Schematics/Quality Line Marine Accessories/QL_PARTS_LIST.pdf Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 6.Juni.2018 Del på Facebook Svart 6.Juni.2018 Splinten som ryker sitter inne i båten,skru løs 4 stk umbrakoskruer på motoren løft motoren av så finner du splinten husk å slå av strømmen først.alt kan gjøres på vannet uten problem ca 15 min.jobb Sitér dette innlegget Link to post
sgullak Svart 18.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2018 Var nok verre enn som så. Begge splintene er hele. Ser ut til att det er undervanshuset som her øydelagt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.