Fersking1970 Startet 6.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2018 Hei! Finanssjefen har godkjent at undersotten skal få lov å gå til anskaffelse av båt... Det blir nok en daycruiser, skjærgårdsjeep eller bowrider. Sprøsmålet mitt til dere er følgende: Hva er best for en nybegynner ifht motor? Utenbords eller innenbords? Hvordan er det å ta service selv på slike motorer, og hvilke er mest driftsikre? Og hva ligger sånn ca pris på service hos verksteder. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 tenker du nytt eller brukt..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Fersking1970 Svart 6.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 ivar skrev for 2 timer siden: tenker du nytt eller brukt..? Brukt Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 6.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 Innenbordsmotor er noe herk den dagen du får problemer, spesielt dersom du må bytte den. Jeg har aldri hatt påhengsmotor, men har drømt om det flere ganger. Sist gang jeg byttet motor sluttet jeg og telle penger etter en stund. Montering av motoren kom på over 100K. Innenbordsmotor har fordeler også. De er bedre dersom uh, øh, at dersom, ja dersom man vil ha kjølevann til å varme noe. Sikkert noe mer også, jeg kommer ikke på det akkurat nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.