Nickky Startet 7.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2018 Fulgte med en gummibåt når jeg kjøpte meg snekke. Den er i heller dårlig standcetter hva jeg kan bedømme. Noen vits i å reparere ? Hvis ja hvordan gjøre det på best mulig måte ? Har 0 peiling på dette. Bildene er av hull og slitasjer i bunnen og i overgangen mot akterspeilet. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2018 Det finnes lapper å få kjøpt. Pass på å få riktig lim, etter typen båt. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Eureka Svart 7.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2018 (redigert) Og følg bruksanvisningen! ? i korte trekk, helt etter hukommelsen. -rengjør området -bestem deg hvor stort område du vil reparere. -Klipp til lappen. Runde hjørner er bra. -tegn med tusj rundt lappen der du skal legge limen. -Legg lim på reparasjonsområdet og lappen. Følg anvisningen for hvor mange lag med lim. Følg tørketid. -smekk på lappen og stryk ut. Be til Neptun Redigert 7.Juni.2018 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 7.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2018 (redigert) Neppe noe å bruke penger og tid på. Kjøp heller en ny. Redigert 7.Juni.2018 av Krimart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2018 Enig med @Krimart. Den der ville jeg ikke ofret tid og penger på å reparere. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ivar Svart 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 tror jeg må si meg enig her, vil jo koste like mye i lim og lapper som å finne et mer egnet prosjekt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Turbåt Svart 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Hadde det vært en RIB så er det kanskje verdt å bruke mye tid på liming, men dette er ingen RIB, og den krever ganske mye liming... Sitér dette innlegget Båthistorie: Nidelv 26 VP TMD31A (2005-2014), Scand Baltic 29 Yanmar 6LPA-STP (2014-) Link to post
index Svart 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Kan du få et par sesonger ekstra ut av noen hundrelapper I lappesaker er det verdt kostnaden I mitt hode... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.