stein erik olsen Startet 9.Juni.2018 Del på Facebook Startet 9.Juni.2018 Heia. Jeg har En wallas safeflame med viftelokk,som jeg ikke har brukt enda.(Nylig kjøpt båt) Så jeg lurte på hvilken type parafin som kan brukes på denne? Lampeolje?Fritidsparafin? Biltema/jula produkter Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 Fritidsparafin! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Wallas Service Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 Nemlig !! Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Eureka Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 -gjerne fra Felleskjøpet. Det var vel de som var billigst. Er det en safeflame 1000, så har du fått deg en ypperlig kokeplate. Varmelokket er gull. -bruker dette oppsettet i seilbåten. Forøvrig er det kjekt å ha repkit, ny glødespiral etc, liggende i båten. Er ikke ofte de ryker, men kjipt når det først skjer og maten skal lages. Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 9.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 JA dette er Safeflame 1000 med viftelokk. Kan Kemetyl varmeolje brukes? Står at denne er for Ekstra ren brenselolje for parafinbaserte varmeovner Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 stein erik olsen skrev 1 time siden: Kan Kemetyl varmeolje brukes? Nei Bruk kemetyl fritidsparafin så slipper du problemer Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 Nei, du kan ikke bruke Varmeolje- Medfører sterk soting/koksing og elendig effekt. Eureka skrev for 4 timer siden: -gjerne fra Felleskjøpet. Det var vel de som var billigst. Kanne på 4 ltr koster kr 139,- hos Felleskjøpet. Obs.Bygg har Kemetyl Fritidsparafin til kr 119,-. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.