zainka Startet 9.Juni.2018 Del på Facebook Startet 9.Juni.2018 Hold Lillesand rent, tøm septiken i Grimstad .. eller nei. Det jeg egentlig lurer på er om de finnes noen annlegg i Grimstad omegn hvor jeg kan få sugd tom septikken. Har spurt ett par lokake som ikke visste men noe må det da være... gjestehavnen??? Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Martine29f Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 Du får ta dæ en tur på fjorden.... Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 Det er tømmestasjon i Grimstad, prøvd den selv forrige sommer. Ligger innerst ved land utenfor gjestehavna. http://msfortuna.no/septik.html Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 Martine29f skrev 28 minutter siden: Du får ta dæ en tur på fjorden.... Da ville jeg ventet til det ble mørkt og ikke rote deg nordover for da er du inne i nasjonalparken. Tror ikke de ser mellom fingrene på tømming av septik i nasjonalparker. Sitér dette innlegget Link to post
petterb Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 Inne ved nottos kiosk, rett ved gjestehavnen. Sitér dette innlegget Link to post
zainka Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 Spist på nottos mange ganger, må være pga pølsene eller brillene jeg ikke så den.. Bor i Grimstad men visste alikavell ikke om denne stasjonen. Burde vert mange fler. Kan ikke dra til sjøss. Da må jeg evt ause sjøl. Pumpemotor død. Virker kjørt. Trekker strøm så kablene blir kokheite og isolasjon smelter men kun ett nykk og ingenting i motoren. Lurte på hvorfor ingen sikring gikk. Tross alt en holder kalt "septik" på panelet... skjønte fort hvorfor.. en tidligere eier må ha kobla systemet forbi sikringen.. sukk. Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.