Jump to content

Tømme septik i Grimstad

zainka

Recommended Posts

Hold Lillesand rent, tøm septiken i Grimstad  .. eller nei. Det jeg egentlig lurer på er om de finnes noen annlegg i Grimstad omegn hvor jeg kan få sugd tom septikken. Har spurt ett par lokake som ikke visste men noe må det da være... gjestehavnen???

Vidar Vidnes

Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones.

William Shakespeare

Guest Avmønstret#
Martine29f skrev 28 minutter siden:

Du får ta dæ en tur på fjorden....

Da ville jeg ventet til det ble mørkt og ikke rote deg nordover for da er du inne i nasjonalparken. Tror ikke de ser mellom fingrene på tømming av septik i nasjonalparker. 

Spist på nottos mange ganger, må være pga pølsene eller brillene jeg ikke så den.. Bor i Grimstad  men visste alikavell ikke  om denne stasjonen. Burde vert mange fler.

Kan ikke dra til sjøss. Da må jeg evt ause sjøl. Pumpemotor død. Virker kjørt. Trekker strøm så kablene blir kokheite og isolasjon smelter men kun ett nykk og  ingenting i motoren. 

Lurte på hvorfor ingen sikring gikk. Tross alt en holder kalt "septik" på panelet... skjønte fort hvorfor.. en tidligere eier må ha kobla systemet forbi sikringen.. sukk.

Vidar Vidnes

Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones.

William Shakespeare

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...