Elise Startet 3.August.2005 Del på Facebook Startet 3.August.2005 Har hatt to tilfeller i sommer hvor vinjsen en IL 1000 watt med kjetting har sviktet meg. Det som skjer er at den lille braketten som stopper "frittfall delen" når jeg kjører vinsjen ut, bøyer seg og det resulterer i at jeg enten ikke har frittfall eller som sist gang at jeg ikke får inn ankeret. Har misstanke om at det er en kjettinglenke som setter seg på tvers når hiver inn og drar med seg fritt fall delen og bøyer stopperen. Det er ikke mye jobb og reparere dette men litt kjedelig hvis det blåser litt og ting må skje raskt. Har lett for og bli litt stress av sånt. Er det noen som kjenner til problemet og evt. en løsning på dette. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 4.August.2005 Del på Facebook Svart 4.August.2005 Hei! Du får ikke tvinn på kjettingen da? Har du svivel mellom anker og kjetting? Du kan også ringe IL og snakke med f.eks Jon Romseth som nok har vært borte i det meste av småting med disse vinsjene, og som kan gi deg svar. Hvordan går det ellers med jakten på ny båt? Snakkes i havna. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.