Lenasmartin20 Startet 12.Juni.2018 Del på Facebook Startet 12.Juni.2018 Hei! Har en 200hk Suzuki og fast tank, har kjøpt et passende filter jeg skal sette inn. Bør jeg sette det før eller etter den lille pumpebelgen på slangen? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.Juni.2018 Del på Facebook Svart 12.Juni.2018 Står før på min båt/motor. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lenasmartin20 Svart 12.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2018 ok! takk for tilbakemelding! Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 12.Juni.2018 Del på Facebook Svart 12.Juni.2018 (redigert) Jeg har det også før men det betyr vel egentlig ingenting i praksis. Skal en fylle et tomt filter så er det kanskje litt bedre å ha belgen først da noen belger kan slite litt med å pumpe luft. Redigert 12.Juni.2018 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Fjordland Svart 12.Juni.2018 Del på Facebook Svart 12.Juni.2018 Før på nåværende båt, etter på forrige..... Begge funka fint Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Den SKAL monteres før belgpumpa .... som alle her har svart :-) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
SveinHa Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 John_Kr skrev for 2 timer siden: Den SKAL monteres før belgpumpa Hvorfor? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Ville hatt det etter slik at filteret kunne toppes lettere. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
John_Kr Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Beklager at jeg brukte store ord, det var ikke meningen, men årsaken til at jeg skrev det jeg skrev er erfaring fra mange nye båter hvor alle uten unntak har hatt pumpa etter filtret. Men tenker man gjennom dette så er det vel hipp som happ om filtret er montert før eller etter pumpa. Når det er sakt så vil det være lettere å få drivstof i belgen/ pumpa dersom pumpa sitter forran filtret. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.