Jump to content

Eldre 4-syl. diesel, hvilket merke/modell er dette?

tøffen2018

Recommended Posts

Hei søker etter ett håp her inne om og om det kan være noen der ute  som kan vite hva slags type diesel motor står ett merke på toppen (CT marine LD50P2)  står i min snekke som jeg har nett har kjøpt den står i comet snekke 21 fot

takker for alle svar tilbake jeg treng kun vite hva merke motor heter og evt hvor hen det kan være og få tak i deler til den

34795275_10156799787870715_1998502974942347264_n.jpg

34813005_10156799787745715_1262294783829737472_n.jpg

Helt klart en BMC, hvem som har marinisert den er en annen sak. Mange muligheter her. Men hvilke deler trenger du da? Det meste av slitedeler er uansett standardting, som reimer, impeller, filter etc. Og dette trenger du ikke kjøpe original.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
index skrev for 4 timer siden:

Helt klart en BMC, hvem som har marinisert den er en annen sak. Mange muligheter her. Men hvilke deler trenger du da? Det meste av slitedeler er uansett standardting, som reimer, impeller, filter etc. Og dette trenger du ikke kjøpe original.

Hei takk for svaret ja jeg treng vel det meste av service deler som diesel filter osv.. fikk vite av en annen at dette hva en BMC 1,5 med 36hk ??

du nevner at deler trengs ik kjøpes orginalt har du noe tips hvor hen man kan evt få tak i filtre til denne raskt fant ett firma i mitt fylke men der hva det 6 til 7 dager leverings tid på

Ser ut som du har et helt standard CAV296 dieselfilter. Dette får du hos de fleste båt eller bilutstyrsforretninger. Til og med Bitlema har. Oljefilter må du se om du finner en benevnelse på, og filteret på gearet tror jeg ikke blir produsert lenger. Men Båtutstyrbutikker som Maritim,, Best Marine etc pleier å ha et greit utvalg av servicedeler.

Ellers er vel ikke 6-7 dager så ille da...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...