Keiko1 Startet 13.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2018 Har en Perkins 4.108 og tenningslås levert fra Unipower, sitter i båt fra midten av 80-tallet. Når jeg slår over hovedbryteren for strømmen så får jeg strøm i dash panelet uten en gang å sette i nøkkelen. Antar at tenningslåsen er slitt. Nå viser det seg at perkins ikke leverer denne typen tenningslås lenger. Noen som har vært borti og evt. kan anbefale en tenningslås som passer inn her? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 13.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Det ser ut som det finns to valg, tre og fire pins. Vet ikke, men tipper at den finns hos Økonomi-deler. Eller her: https://www.parts4engines.com/perkins-4-108-ignition-switch/ Sitér dette innlegget Link to post
Keiko1 Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Takker dvil ! Da sjekker jeg dette ut. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 13.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Den tenningslåsen din heiter Bosch 0 342 315 001 og er priset i nabolaget til 600 penger. Ein ny av samme slaget passer seff rett inn, men dette er IKKJE originaldel til Perkins. Sitér dette innlegget Link to post
Keiko1 Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Økonomi deler ordnet saken. takk for hjelpa dvil ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.