Kronidiot Startet 13.Juni.2018 Del på Facebook Startet 13.Juni.2018 (redigert) Er på jakt etter syrefast flattjern for å forlenge snapdavitere. Det blir et overheng på ca 20 cm og jolla veier 40 kg. Hvor tykt flattjern bør jeg gå for? Ønsker at jernet ikke skal bøye seg under vekten av jolla. Noen som har peiling? Redigert 13.Juni.2018 av trampeklapp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Juni.2018 Del på Facebook Svart 14.Juni.2018 Tenker du at flattjernet blir liggande ? Kan henda 6mm er nok. Eg har sett at andre har gjort likande, men eg har ikkje sjekka korleis det var gjort, om det evt har vert laga avstivere på undersida. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Eureka Svart 14.Juni.2018 Del på Facebook Svart 14.Juni.2018 Feil forum ? -ihverfall for å få mye respons ? Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 14.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2018 (redigert) Eureka skrev for 4 timer siden: Feil forum ? -ihverfall for å få mye respons ? Tja, .. ? Redigert 14.Juni.2018 av trampeklapp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 14.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2018 Sjeldenutpå skrev for 8 timer siden: Tenker du at flattjernet blir liggande ? Kan henda 6mm er nok. Eg har sett at andre har gjort likande, men eg har ikkje sjekka korleis det var gjort, om det evt har vert laga avstivere på undersida. Jernet blir liggende ja, bolter fast i badeplattformen. Lurer på om det blir 10 mm... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.