sadness28 Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Jeg har sett over hele motoren, men finner ikke motornummeret. Det skal jo stå påtrykt ett sted på siden av motoren, skal det ikke det? Er en gammel( tidlig 80 tallet) 25 hester Johnsson motor. Er det noen som kan si meg litt mere nøyaktig hvor disse nummrene finnes på motoren? Quote Link to post
Allan E Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Tror at dt står på det ene festet som du skrur motoren fast til båten med. Og på en frostplugg mener jeg. Quote Link to post
sadness28 Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 Tror at dt står på det ene festet som du skrur motoren fast til båten med. Og på en frostplugg mener jeg. <{POST_SNAPBACK}> Okay, takk for svar, skal ut å lete etterpå, så da håper jeg at jeg finner det ;) Quote Link to post
Tor Eirik Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Johnson 25 hk - 1982 modell Her skal motornummeret stå... http://www.selcoforum.com/gallery2/main.ph...&g2_itemId=1725 Quote Link to post
Recommended Posts