Storkveito Startet 17.Juni.2018 Del på Facebook Startet 17.Juni.2018 Da har jeg endelig fått meg ny båt og det ble en Targa 27, 2002 modell. Den skal brukes mye til fiske å da tenkte jeg at å ha setetrekk på når båten blir brukt til det og ta det av ellers. Gjorde et søk men fant ingenteng som passer setene. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 17.Juni.2018 Del på Facebook Svart 17.Juni.2018 Gratulerer med en båt du trolig kommer til å bli svært fornøyd med! Robust, stort akterdekk og gode sjøegenskaper! Når det gjelder setetrekk, tror jeg jeg ville enten snakket med forhandler og forklart ditt ærend. De kan ha fått tilsvarende ønsker tidligere. Hvis ikke ville jeg snakket med et lokalt selskap som trekker om båtinnredning. De kan helt sikkert lage et praktisk trekk. Mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Storkveito Svart 18.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2018 Takker for svar! Ja ser ut som jeg må gå den veien :) Sitér dette innlegget Link to post
Storkveito Svart 24.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2018 Noen som har komplette stoler å anbefale? Med demping alla Grammer? Ser for meg å bytte begge stolene. Maks 5-6lapper per stol Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.