Jon-Kåre Startet 21.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2018 (redigert) Min e-tec slurer når den blir satt i revers. Dette skjer kun ved kald motor og aldri når motoren er varm. Er dette kun justering av wire eller er det noe mere alvorlig? Redigert 21.Juni.2018 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
fleggis Svart 21.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2018 Hadde tilsvarende problem på min, det viste seg å være en svakhet i sveisen på armen på kubb akselen som overfører girwire bevegelse ned mot girhuset. Min var første gen hvor den var punktsveiset og ikke helsveiset. Togkden ut og sveiset den, deretter alt OK Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 21.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2018 Du sier ikke så mye om modell motor, men har du en G1, så er det vel wireoverføring. Ta av motordekslet og sjekk om girhendelen er dratt skikkelig i gir, det kan være så enkelt som justering av wire. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Jon-Kåre Svart 21.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2018 (redigert) fleggis skrev for 3 timer siden: Hadde tilsvarende problem på min, det viste seg å være en svakhet i sveisen på armen på kubb akselen som overfører girwire bevegelse ned mot girhuset. Min var første gen hvor den var punktsveiset og ikke helsveiset. Togkden ut og sveiset den, deretter alt OK Er du på motoren nå eller i kontrollboksen? Når jeg forsøker nå når motoren er kald raper det i kontrollboden og. Er ikke noe sveiser, vil det være plass til små skruer mutter og skiver? Redigert 21.Juni.2018 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
fleggis Svart 21.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2018 I motoren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.