Jump to content

Slik var vår aller første båtferie .....


Kjellemann

Recommended Posts

Hei!

 

Vi hadde gledet oss stort til å tuffe avgårde med båten vår ; vår aller første

sommerferie i egen båt. Alle var veldig glade og fornøyde.

Min far skulle være støtte for sin sønn på den aller første langturen....

 

1.

Vi kom ut for noen veldig store bølger over Sognefjorden og vi fikk en skikkelig inn fra siden.

Så kraftig at min far ble kastet ut av kapteinsetet og ned på dørken. Han fikk seg en skikkelig trøkk, med isijas fra før ble det knasking av smertestillende og mange dager i sengen.

 

2.

Jeg fikk en lei runde med kraftig bihulebetennelse, ørebetennelse og allergi. Sengeliggende i endel dager. 40 i feber, Penicillinkur m.m.

 

3.

Når jeg er bra til å tuffe videre fra svigers sommersted ( for å se noen nye steder) så får vi ikke start

på båten. Batteriene var døde!!!!!!!!!!!!!! Vi måtte få nye batterier med ekspressbåten.

 

 

Dette har ført til at vi har vært 14 dager på samme plassen som vi har vært uten båt de siste 8 årene. Mor har vært lei av å løpe etter 2 aktive gutter som utfordrer sjøen og bergene rundt.... Ikke noe ferie føler hun.

 

Går det an å være sååååå utrolig uheldig????????????????????????

 

 

En skikkelig nedtur når vi begynner på jobb igjen på mandag.

 

 

Måtte bare meddele dere denne rapporten fra den utrolige ferien vår he.he....

 

 

Hilsen

en skuffet Kjellemann.

Link to post
Share on other sites

Jeg har også måttet avbryte ferien pga. stygg sjø i Sognesjøen og har hatt ørebetennesle midt i ferien men ikke på en og samme båttur. Hva kan man si..... shit happends.....

 

Lykke til på neste båttur, herfra kan det (nesten) bare gå bedre :cheers:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...