Yamarinsyper Startet 21.Juni.2018 Del på Facebook Startet 21.Juni.2018 Gjør litt research på forhandlere og synes det er nyttig å lese forhandlerens kunder sine erfaringer. Ser nå at flere og flere velger å ikke gi oss som kunde muligheten til å legge igjen en anmeldelse. Må si det gjør meg litt skeptisk. Hva synes dere? Bør man styre unna forhandlere som ikke tør ta imot tilbakemeldinger? Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 21.Juni.2018 Del på Facebook Svart 21.Juni.2018 Nei folk er så usaklige og smålige at slike 'anmeldelser' har ingen verdi overhodet for noen. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 21.Juni.2018 Del på Facebook Svart 21.Juni.2018 Jeg er enig med Knurrbart. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bigmac Svart 22.Juni.2018 Del på Facebook Svart 22.Juni.2018 Enig med Knurrebart. Slike elektroniske tilbakemeldingssystemer med absolutt null kvalitetssikring burde nesten forbys. Kanskje med unntak av spisesteder som endres hyppig, og får såpass mange tilbakemeldinger at det kan sies å være litt troverdig. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 22.Juni.2018 Del på Facebook Svart 22.Juni.2018 Jeg kjenner ett tillfelle der IP adresser fra dårlige tilbakemeldinger ble sporet (fordi man ikke kjente igjen sakene som var omtalt) tilbake til IP adresser hos en konkurrent. En gammel etablert aktør brukte rett og slett tilbakemeldingssystemet i nettbutikken til en nykommer til å drive en falsk sverte kampanje. Så jeg skjønner at det kan være fristende å skru det av, selv om det nok er fordeler med å ha det åpent også. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
krabbelars Svart 22.Juni.2018 Del på Facebook Svart 22.Juni.2018 Kunne det være en idè at forhandleren gjerne gjerngir anmeldelser , men på forhånd opplyser om at innlegg/anmeldelser uten navn (som evt. kan verifiseres) ikke blir godtatt? Et viktig kriterium når jeg handler f.eks på internett er nettopp referanser , referanser , referanser :) Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
Båtsjauer Svart 22.Juni.2018 Del på Facebook Svart 22.Juni.2018 Skjønner at mange tar bort muligheten pga. misbruk. MEN har butikken tid til å faktisk svare på det som kommer av både legitimt og useriøst er det et meget stort pluss! Men det tar tid, og enkelte er kanskje litt redde for at folk skal tro at de har "dårlig kundebehandling". Som tidligere eier av nettutikk så synes jeg det er litt feigt å ta vekk muligheten for å gi en liten anmeldelse. :) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.Juni.2018 Del på Facebook Svart 22.Juni.2018 Viktig med kundeomtaler, spesielt for nettbutikker. Er der UTELUKKENDE positive omtaler lukter det ugler i mosen men en lett blanding virker ganske ok på meg. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.