zainka Startet 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2018 Hei. Noen som kjenner til hvem som leverer slike kontakter? Er til landstrømkabel Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Worry II Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Det er normalt til landstrøm inn i båten (ikke på land) Seatronic har den: https://seatronic.no/strom/landstrom/kontakter/landstromskontakt-mod-euro Sitér dette innlegget Link to post
zainka Svart 22.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Normalt... ikke i grimstad hos de bådeiere jeg spurte.. hadde aldri sett kontakten. Spurte på caravansenteret som siste utvei. Da bare lo de.. Men nå er nytt støpsel bestillt. Fant annet fabrikat hos watski nå som jeg visste hva jeg skulle se etter men til 3 ganger prisen+++... Sikkert mye bedre ..... men jeg gikk for seatronic sin. Takk for info Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.