Jump to content

E-Tec 90 stoppet uten forvarsel.

stigbåt

Recommended Posts

Var ute å trakk guttungen på vannski med båten min. Midt under turen stoppet plutselig motoren. Ingen alarmer eller fusking, stoppet bare brått opp som om dødmannssnoren ble trukket ut. Har hørt om injektorer og hjerne som feiler på disse motorene, men da vil jeg tro de går over i en slags nødmodus.

Takknemelig for innspill.

fleggis skrev 48 minutter siden:

Min 150HO døde sånn

Sikringen i hjernen røyk, etter bytte holdt den helt til jeg forsøke å starte. Måtte bytte hjerne til 12-15 båtlapper

ai den er kjip..

Dersom hovedsikringen ryker vil ikke tilt eller startmotor fungere hvis jeg ikke husker feil. Tilten funker i allefall ikke :-)

Reservesikring er i motoren.

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

chrisrik skrev for 2 timer siden:

ai den er kjip..

Dersom hovedsikringen ryker vil ikke tilt eller startmotor fungere hvis jeg ikke husker feil. Tilten funker i allefall ikke :-)

Reservesikring er i motoren.

Jepp, men sånn er nå en gang båtlivet. Alltid noen uforutsette utgifter i form av reparasjoner eller noe utstyr man plutselig «må» ha

Du har nok rett vedr starteren, sikringen i motoren gikk når starteren skulle slå inn. Den rakk aldri å snurre

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...