Radical4 Startet 24.Juni.2018 Del på Facebook Startet 24.Juni.2018 Sikkert ikke en spennende tråd, men måtte bare dele entusiasmen med dere! Idag fikk vi første tur i vår første båt. Ungene koste seg og vi fikk masse fine inntrykk og opplevelser! Skjønner nå virkelig at båtlivet gir en ny "dimensjon" i hverdagen. Hærlig ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 24.Juni.2018 Del på Facebook Svart 24.Juni.2018 Gratulere? fint for voksne og unger? Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 24.Juni.2018 Del på Facebook Svart 24.Juni.2018 Gratulerer med båt Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 24.Juni.2018 Del på Facebook Svart 24.Juni.2018 Grattis med ny båt. Blir nok mye hygge med deni sommer :) Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Grønnskollingen Svart 24.Juni.2018 Del på Facebook Svart 24.Juni.2018 Hurra! Livet nytes best lett fuktig! Sitér dette innlegget Link to post
TomErik1972 Svart 24.Juni.2018 Del på Facebook Svart 24.Juni.2018 Gratulerer med fin båt. Hygg deg masse på sjøen! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Dette var et hyggelig innlegg. Båtglede på høyt plan. Kos dere med en ny dimensjon i livet. Å virkelig en flott båt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kenneth82 Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Gratulerer med ny båt! Ingenting er vel bedre enn glade og fornøyde unger - da har du gjort mye riktig God båtsesong! Sitér dette innlegget Link to post
Lundstad Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Grattis! Hverdagen får en ny dimensjon, ja. For ikke å snakke om fritiden! Sitér dette innlegget Link to post
Radical4 Svart 25.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, dette var Morro? kanskje det er mulig å slenge inn ett spørsmål her også. Denne askeladden 515 er jo selvlensende, og det er jo flott det, men ble anbefalt å stenge dette systemet dersom jeg skal ha med meg endel folk i båten. Er det en stengekran eller må jeg bruke propper i dreneringshullene på innsiden i båten? Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Det kan fort bli litt vann på dørken ja, om båten lastes tungt. Jeg vil tro at Askeladden har noe tilsvarende som min Yamarin, så det er bare å lete under aktertofta. Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Gratulerer så mye :) Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
nomen Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Gratulerer om "reder", at båtlivet gir livet en ny dimensjon er det ingen tvil om. God sommer! Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Windy37GM Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Grattis! Ikke si til alle hvor fint dette er, for da bli'rre fullt utpå der :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
windyén Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Gratulerer, vi har vår 4. båt nå, men de fineste opplevelsene/minnene har vi fortsatt fra vår første båt, helt magisk. Lykke til, selv om dere kommer til å gjøre mange tabber, det har vi alle gjort, og gjør fremdeles..:-) Sitér dette innlegget Link to post
Radical4 Svart 25.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 windyén skrev 26 minutter siden: Gratulerer, vi har vår 4. båt nå, men de fineste opplevelsene/minnene har vi fortsatt fra vår første båt, helt magisk. Lykke til, selv om dere kommer til å gjøre mange tabber, det har vi alle gjort, og gjør fremdeles..:-) Tusen hjertelig takk ? ekstra Morro er det at denne båten har vært eid av bekjente helt siden den var ny! Mange tabber blir det nok Ja, men har inntrykk av at båtfolket er meget hjelpsomme! Første dagen jeg la båten til på den nye båtplassen så kom det flere bort og ønsket meg velkommen, gidde råd om hvor jeg burde kjøre og hvor jeg ikke burde kjøre for å unngå grunner osv. Kjempehyggelig når det er slik ? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 26.Juni.2018 Del på Facebook Svart 26.Juni.2018 Storveis alltid hyggelig og få flere positive mennesker ut på fjorden grattis med nyerverved båt og se opp for tre fot syken. God båtsommer. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.