Jump to content

Overlykkelig med første båt!

Radical4

Recommended Posts

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, dette var Morro? kanskje det er mulig å slenge inn ett spørsmål her også. Denne askeladden 515 er jo selvlensende, og det er jo flott det, men ble anbefalt å stenge dette systemet dersom jeg skal ha med meg endel folk i båten. Er det en stengekran eller må jeg bruke propper i dreneringshullene på innsiden i båten? 

windyén skrev 26 minutter siden:

Gratulerer, vi har vår 4. båt nå, men de fineste opplevelsene/minnene har vi fortsatt fra vår første båt, helt magisk.

Lykke til, selv om dere kommer til å gjøre mange tabber, det har vi alle gjort, og gjør fremdeles..:-)

Tusen hjertelig takk ? ekstra Morro er det at denne båten har vært eid av bekjente helt siden den var ny! Mange tabber blir det nok Ja, men har inntrykk av at båtfolket er meget hjelpsomme! Første dagen jeg la båten til på den nye båtplassen så kom det flere bort og ønsket meg velkommen, gidde råd om hvor jeg burde kjøre og hvor jeg ikke burde kjøre for å unngå grunner osv. Kjempehyggelig når det er slik ? 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...