Windy37GM Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 (redigert) Ajjjj. Glemte en ting. Kompis med KAD32 hvor alarmen for temperatur hylte under pådrag. Det var defekt temp sensor, den som ligger under kompressoren. Hvis han kjørte båtr normalt med sakte pådrag funka det fint. Redigert 12.Juli.2018 av Windy37GM (see edit history) Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bellil Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Windy37GM skrev 3 minutter siden: Ajjjj. Glemte en ting. Kompis med KAD32 hvor alarmen for temperatur hylte under pådrag. Det var defekt temp sensor, den som ligger under kompressoren Jeg skal sjekke. Oppdaget i går at sjøvannsfilterne var litt gjengrodde av alger eller noe annet smått og "organsisk". Har vasket de nå, men mener jeg ikke hadde høy temp sist gang jeg kjørte i plan. Fikk i hvert fall ikke noen alarmer. A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Windy37GM Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 (redigert) Det var det som var poenget :-) Nåla for temp viste normalt, men alarmen gikk ved pådrag. Det er 2 temperatursensorer: 1 for nåla og 1 for alarm. Den for alarm var "røten" :-) Redigert 12.Juli.2018 av Windy37GM (see edit history) Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bellil Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Windy37GM skrev 25 minutter siden: Det var det som var poenget :-) Nåla for temp viste normalt, men alarmen gikk ved pådrag. Det er 2 temperatursensorer: 1 for nåla og 1 for alarm. Den for alarm var "røten" :-) Javel. Akkurat. Det burde jeg ha skjønt :-) Takker så mye for alle tips. Jeg begynner vel egentlig å bli ganske lei nå. Bra det ikke er så fint og varmt ute at man heller kunne tenkt seg å vært ute på fjorden ;-( A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Windy37GM Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 KAD32 er av de aller beste maskinen til VP. Du kommer til mål tilslutt :-) Ohg da kan du ta en trøstepils og si "Jeg er flink, jeg" :-) Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bellil Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Windy37GM skrev for 4 timer siden: KAD32 er av de aller beste maskinen til VP. Du kommer til mål tilslutt :-) Ohg da kan du ta en trøstepils og si "Jeg er flink, jeg" :-) https://www.nrk.no/video/PS*214495 A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn