Wellcraftexcel Startet 26.Juni.2018 Del på Facebook Startet 26.Juni.2018 Hei. Har en wellcraft excel 21 sl med Volvo penta 4,3 GS og et sp-dx drev. Tilt har satt seg i øvre posisjon og vil ikke Rikke seg. Hører at pumpen starter men flytter seg ikke. Kan det være lite olje? Hvordan får jeg sjekket dette? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.Juni.2018 Del på Facebook Svart 26.Juni.2018 En kamerat har samme oppsett som deg (gått kun 100 timer). Han fikk lignende symptoner som du beskriver for en måneds tid siden. Da var det tiltsensoren (sitter på styrbord side av drevet, egentlig ganske så ubeskyttet mot yttre påvirkninger) som trodde drevet sto i øverste stilling. Dermed gikk det ikke an å heve drevet, selv om det sto i nederste stilling. Ikke sikkert det samme gjelder for din del, men skader gjerne ikke å sjekke ut tiltsensoren når du først er i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Wellcraftexcel Svart 1.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 mitt står fast i øvre posisjon så tror ikke det er tilfelle. Lurer på om jeg kan ha lite olje, men ser ikke noe åpenbart sted å fylle på på pumpen. Noen som har kjennskap til fremgangsmåte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.