dacapo Startet 7.August.2005 Link til dette innlegget Startet 7.August.2005 Jeg er på utkikk etter persienner for solskjermingng av sidevinduene (ikke at solen har vært plagsomt i sommer akkurat ) Mener å ha sett noe "trekkspill" lignede som går på skinner/snorer i sidene. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette, evt. har erfaring med bruk, holdbarhet o.l. ? dacapo Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 7.August.2005 Link til dette innlegget Svart 7.August.2005 Vil tro at enhver interiørbutikk har det du trenger av "allverdens" solskjerming som kan tilpasses både i lengde og bredde. Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 7.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2005 Har sjekket på interiørbutikker, men det de har det er for klumpete + at det ikke er egnet i båt som stadig er i bevegelse - må være noe som ikke henger å skramler. De jeg sikter til har jeg sett i enkelte båter på båtutstillinger etc. de virker veldig kompakte. Sikket spesiellt beregnet for slikt bruk ( evt. for campingvogner/biler) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 7.August.2005 Link til dette innlegget Svart 7.August.2005 Sikket spesiellt beregnet for slikt bruk ( evt. for campingvogner/biler)Og følgelig vannvittig dyrt, regner jeg med. Rart at ikke interiørbutikker med litt utvalg har noe som går i skinner eller lignende på sidene, slik at de henger i ro, også i sjøgang. På samme måte som utvendige huspersienner hvor det er en wire på sidene som går gjennom endene på lamellene. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.August.2005 Link til dette innlegget Svart 7.August.2005 Watski er forhandler for en engelsk produsent som har masse rullegardiner, persienner etc. Husker ikke i farten hva merket heter. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.August.2005 Link til dette innlegget Svart 7.August.2005 http://www.biltema.no/index.asp Gå til styling/interiør.Billig og bra. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 16.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2009 Løfter denne!! Er selv på utkikk etter smale plastpersienner som kan brukes på sidevinduene, etc. Tanken er å lage ekstra hull i persiennen for så å tre en stram fiske-sen igjennom for på den måten å kunne skråstille persiennene. Noen som har prøvd noe lignende? Ser for meg fordelene med at de persiennen ikke vil slamre frem og tilbake i slingring samt at de kan skrå-stilles vertikalt når de er trukket ned! Bjørn! Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
ebonita Svart 16.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2009 Mateco, Bl a Princess har ju persienner i sidofönstren i salongen. Dom löper längs en extra lina som man spänner i båda ändar för att inte påverkas av sjögång. Du kan ju höra med Princessförhandlaren. Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 16.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2009 Oceanair har masse fint til solavskjerming. Termomarin (www.termomarin.no) er forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 16.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2009 Alternativene til Oceanair er skikkelig flotte men fryktelig dyre så vi leter fortsatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.