Unique 833 akter Startet 28.Juni.2018 Del på Facebook Startet 28.Juni.2018 Jeg skal kjøpe en båt som ikke er i småbåtregisteret. Det eneste jeg finner er metallplaten fra båtens produsent. Unique Modell 1986 (stemplet inn) Produkt nr 38(stemplet inn) Finner at det er veritasgodkjent, men jmfr forsikring og ce merking ble jeg litt usikker Glad for svar Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 28.Juni.2018 Del på Facebook Svart 28.Juni.2018 Ce-merking kom først i 1998 ;) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 28.Juni.2018 Del på Facebook Svart 28.Juni.2018 (redigert) Antar du spør mtp på forsikring etc. Jeg fikk beskjed fra småbåtregisteret (NSSR) for to-tre år siden at hvis båten ikke er i småbåtregisteret så må jeg bare dokumentere at jeg er eier av den. Altså kjøpedokument/ kontrakt. Da kunne jeg registrere den- I og med at du vet betegnelsen og byggeår, samt motor type og effekt, så burde det være rett frem. Når det er gjort så var det rett frem å få forsikring på båten. Måtte sende ved dokumentasjon på at den var registrert. Redigert 28.Juni.2018 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.