Michael Steine Startet 29.Juni.2018 Del på Facebook Startet 29.Juni.2018 Sikkert dumt spørsmål, med klokkeklare svar for de som kan litt om båt og motor. Saken er at når jeg har luftet og gjort alt klart til å starte motoren (Mercruiser 5.7L ) så piper det som vanlig, alle instumenter ser ut til å virke som vanlig, så vrir jeg nøkkelen videre for å starte, så skjer det ingen ting, jeg kan se voltmeteret bevege på seg, men ellers ingen lyd, annet enn den fordømte høye pipelyden, som forteller alle på 800 meters avstand at jeg har problemer med å starte....... Dette skjer ca 8-10 ganger før motoren pluttselig finner det for godt og starter som ingen ting har skjedd. Jeg har kun vært båteier i et par uker og har masse å lære meg, men dette syntes jeg er litt ubehagelig, og gjør at jeg ikke har så lyst å stanse motoren for å ligge å "vake" i Oslofjorden Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Juni.2018 Del på Facebook Svart 29.Juni.2018 Kan nesten virke som om du har dårlig kontakt I tenningslåsen. Evt I innslaget på starteren. Feilsøking med multimeter må til. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
haig Svart 29.Juni.2018 Del på Facebook Svart 29.Juni.2018 .. eller som hos meg tenningslåsen var litt løs så nøkkelen kom aldri helt til høyre og ble bare stående å pipe.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.