Aprilia Startet 30.Juni.2018 Del på Facebook Startet 30.Juni.2018 Hei Jeg har en gammel (1985?) Tohatsu 2 sylindret påhenger, denne mangler jeg litt deler til motoren og det er umulig og finne deler til denne maskinen. Det jeg lurer på er om en 3 sylindret motor passer over? da jeg vet om en god 3 sylindret påhenger som mangler deler under. Viser bilder av begge her, den som ligger er 2 sylindreren og den andre uten undervannhus er 3 sylindret. Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 30.Juni.2018 Del på Facebook Svart 30.Juni.2018 Får du ikke bytta undervannshuset isteden for blokka ?? Sitér dette innlegget Link to post
Aprilia Svart 30.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2018 ja, tanken har slått meg, men det ser ut som det er forskjeller på stammen helt i bunn. men på toppen av stammen ser de veldig lik ut. Sitér dette innlegget Link to post
Aprilia Svart 30.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2018 eller nei, har tenkt litt feil, ser nå at den midterste finner nede på motoren tilhører undervannshuset og ikke stammen. da tror jeg det er temmelig likt. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 30.Juni.2018 Del på Facebook Svart 30.Juni.2018 tror det bare er en måte å finne ut på - å prøve Får håpe bolter osv ikke er alt for umedgjørlige slik at du får demontert uten å knekke noen Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Aprilia Svart 30.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2018 ivar skrev 1 time siden: tror det bare er en måte å finne ut på - å prøve Får håpe bolter osv ikke er alt for umedgjørlige slik at du får demontert uten å knekke noen Tingen er at jeg eier påhengeren med 2 undervannshuset komplett, den andre ligger tilsalgs i Florø (jeg bor i Bergen) Men jeg vurderer og skru ut undervannshuset og kjøre opp og prøve Sitér dette innlegget Link to post
Aprilia Svart 2.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2018 Noen som vet om noen jeg kan kontakte som har peiling på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 På Boats.no har de en opplisting når man har funnet en del som heter "passer også på disse motorene" (fritt oversatt). Den bruker jeg ofte for å finne ut om jeg kan bruke deler på andre motorer. Men har ikke prøvd Tohatsu dog... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.