Jump to content

Garmin Express finner ikke Bluechart G2-kort fra 2011 - hvorfor?

mnj0909

Recommended Posts

Jeg har tidligere brukt en håndholdt Garmin GPS med Garmin Bluechart g2 SD-kort. Jeg har nå kjøpt en riktig kartplotter og ønsker å bruke samme SD-kort i denne. Dette går veldig bra, men jeg tenkte da å oppdatere med nyeste kartdata og vil gjøre dette i Garmin Express. Uansett hva jeg gjør så "ser" Express ikke dette SD-kortet med dataene. Selve kortet er synligpå PC'en, men for Express. Kortet er fra 2011 - men er det slik at Express ikke ser gamle versjoner av g2 Bluechart?

• 2 år senere...

Dette var jo en gammel tråd, men kanskje bedre enn å starte en liknende ny tråd:

Jeg har nøyaktig samme problem med et flunka nytt bluechart g3 SD-kort:

Det er klin umulig å få registrert det via Garmin Express. Dermed er det umulig å se eventuelle oppdateringer eller oppgradere til Vision.

Er dette et gjengs problem?

Forslag til løsning?

Du snakker om SD-kortet?

Det ble kjøpt på Maritim for ei uke siden, ferdig med Bluechart g3 kart.

Oppdatering:

Ved å fjerne ei fil som selve kartplotteren hadde lagt på kortet (fikk mail fra Garmin med samme tips like etter jeg selv hadde testet det ut), så fant plutselig Garmin Express kortet og fikk lagt det til kontoen min.

(Men finner ingen valg for å oppdatere til Vision, så er egentlig like langt...)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...