EiSvIn Startet 1.Juli.2018 Del på Facebook Startet 1.Juli.2018 Knurr! På nettsidene til Isailor får man opp dekningskart over sverige, men når jeg går inn i «chart store» så får jeg bare opp muligheter for kanalene og for østkysten. Får man ikke kart for vestkysten av Sverige i Isailor? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Juli.2018 Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 Joda.....søk på Baltic Sea, western part Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
EiSvIn Svart 1.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 Jeg søker som bare det. Men ingen Western part..?! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Juli.2018 Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 Det var mærklig, jeg har Western part i min ipad, som jeg sitter med nå........ går jeg til sjøkartsbutikken får jeg opp samme bilde som deg EiSvIn...?!?! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 1.Juli.2018 Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 Her er de med http://www.isailor.us/folios/index.htm Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
EiSvIn Svart 1.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 Jepp, de er med på nettsidene men ikke mulig å få opp i butikken. Jeg sliter med å ikke bli irritert av slikt, spesielt når man alt har sendt over noen hundrelapper for kart over Norge. Jeg har sendt epost til support, så får vi se.. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 1.Juli.2018 Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 Jeg har heller ikke funnet dem i appen. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
quantumduck Svart 1.Juli.2018 Del på Facebook Svart 1.Juli.2018 Mine kart over bohuslän er også borte, og chartstore er helt fullstendig tom. De sliter nok med et eller annet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.