Willi Startet 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2018 Har en motorbåt med aq115 AQ100 hekk,noen ganger når jeg skal sette den i gir så går ikke propellen rundt og noen ganger går det det greit,når jeg skal legge til så hender det at reversen ikke virker, hva kommer dette av ? Kommentar fra moderator: Opprinnelig bilde er slettet, man kan kun laste opp bilder man selv eier. Lagt inn link istedet. Bildet er fra denne tråden. (Takk til Google bilde-søk. ) Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Les reglene for titler. Ellers blir tråden flyttet. Hva i alle dager er det meningen vi skal skjønne når du bare skriver "Gir"? Trodde det gjaldt noe ,ed gir til innenbords jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Ja, les dette og skynd deg å forandre tittelen på tråden slik at den ikke blir slettet. Da skal du nok se det kommer kyndige folk på banen med gode svar og løsninger Kommentar fra moderator: Tittel endret fra "Gir" til "AQ115, av og til går ikke drevet i gir, verken fremover eller akterover" Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Det er vel et AQ100 drev, ikke ofte man ser de lengre. Det ser ut som du har åpnet dekslet til girveksleren ettersom lokket og skruene mangler, fant du noe interessant? Sjekk vaieren, staget, justeringen osv. Disse kom i to typer, med og uten clutchkon, så du bør finne ut om du har kon eller "dog shift" ? Kommentar fra moderator: Redigert 1. innlegg og tittel, var opprinnelig AQ115 Sitér dette innlegget Link to post
Willi Svart 3.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2018 Hei, har en båt med volvo penta b20b og med aq100 i hekken. Det hender noen ganger at når jeg skal sette den i revers så går ikke propellen rundt og når jeg dytter spaken fremover så skjer det samme.Dette skjer ikke hver gang,bare av og til. Igår når jeg jeg startet den så virket alt normalt igjen, litt skummelt når jeg skal legge til. Legger med et bilde som jeg hentet på nettet Kommentar fra moderator: Har slått sammen ny tråd med forrige om samme tema Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.