Horst Startet 2.Juli.2018 Del på Facebook Startet 2.Juli.2018 (redigert) innspill, har gått 2900 timer.... Redigert 2.Juli.2018 av Horst (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.Juli.2018 Del på Facebook Svart 2.Juli.2018 Jeg har en 44hP Yanmar 4JHE fra 1986 som nå har gått rundt 3000 timer. Selv er jeg snart 75 år, og har da tenkt å fortsette båtlivet i minst 10 år til, - med den samme båten og den samme motoren. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ida Marie III Svart 2.Juli.2018 Del på Facebook Svart 2.Juli.2018 Det er ikke antall driftstimer som knekker en slik motor...det er årene... tidens tann.. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Sitat Det er ikke antall driftstimer som knekker en slik motor...det er årene... tidens tann.. Ja og service og vedlikehold. Ingen problem for en slik motor å tusle f.eks 10000 timer, med rett oppfølging og vedlikehold. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Ida Marie III Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Vet flere av de små oppdretts kattamaranene som går med fiskefôr kjører med Yanmar 107 HK. De går over 10.000 timer... men da byttes de... Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Gamle Perkinsen min ble 43 år. Ikke utslitt mekanisk, men moden for å plukkes ned og skifte alt av pakninger. Begynte med lekk toppakning. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.