jeb Startet 4.Juli.2018 Del på Facebook Startet 4.Juli.2018 Som emnetitlene sier hvordan fester dere båten i davitene ,jeg tenkte og feste wire som kommer fra sveiva i en krok som er lengre inn på selve daviteren og bruke talje med krok som fordeles til 2 punkter bak på hekken på lettbåten, foran har jeg tenkt og gjøre det samme men kun med 1 feste. hvordan gjøre dere det. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Whiskey Svart 4.Juli.2018 Del på Facebook Svart 4.Juli.2018 Jeg har skrudd to ring-fester i hekken og to i dørkplata i front og har et tau på tvers i hver av de med en løkke i midten jeg fester tauene fra daviterne i. Mulig det holder med ett feste i front. Fester jolla med et ekstra tau til hekken til båten så den ikke gynger, tar ikke av påhengern på jolla. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Skipper Worse Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Mitt forslag: Les denne gamle tråden og se om du finner inspirasjon. Det var mye løye i trådene før i tiden. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
jeb Svart 11.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Da ble det som foreskrevet i de to innleggene 2 i hekken og 1 i front takk for svarene. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.