Skavrildalen Startet 4.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2018 Hei, Er på vei til å flytte inn i en husbåt, men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det med forsikring. Er det noen som har noen erfaringer/tips? Båten er skipsregistrert, men noe gammel. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 4.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2018 Ringe ett eller flere forsikring selskap og høre? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 4.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2018 Bor i seilbåt. Har vanlig fullkasko på båten + innbo og reiseforsikring (Sparebank1). I følge dem skal jeg da være fullgodt forsikret. Innboforsikringen blir regnet som at seilbåten er en leilighet. Har jo forsåvidt ikke «vanlig innventar» som i en leilighet, så sånn sett blir jeg gjerne noe overforsikret, men det er ikke snakk om mange hundrelappene i året, så står i det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.