Tagranli Startet 4.Juli.2018 Del på Facebook Startet 4.Juli.2018 Har forsikkret min fram 25 idag,og de ber meg ettersende skrog nommer,jeg klarer ikke å finne det.. Noen som vet hvor det sitter? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 4.Juli.2018 Del på Facebook Svart 4.Juli.2018 Er du sikker på at den har noe skrognummer? Tipper forsikringsselskapet tenker på skrognummer ifølge CE-direktivet som kom rundt 20 år etter at den båten ble laget . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
sailor85 Svart 4.Juli.2018 Del på Facebook Svart 4.Juli.2018 Skrognummer / HIN / WIN ble ikke obligatorisk før i 1998. Da skulle det stå bak på stb side av båten. Sitér dette innlegget Link to post
Tagranli Svart 5.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Fant ut det nå,da jeg snakket med småbåtregistret ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.